31.1.07

Mali devetomesečni izveštaj

Napunili smo devet meseci i kao da je nešto kvrcnulo! Svaki dan nešto novo, pomak u komunikaciji, u kretanju i slično......
Sa devet meseci i dva dana je prohodao. Odmah sutradan je naučio da pokaže oko i sad mu je velika zanimacija da mi po ceo dan nabija prst u isto. Ja ponosna!
Zna i da "baci kosku", "ljubi nas", tj. grize i balavi. Evo, već je tri dana kako je prohodao, i sa svakim minutom je sve opušteniji i stabilniji. Danas je ceo dan istraživao svuda po kući, bukvalno trči, posrće, naglo menja pravac (da zavara ).
Sve više i više brblja. Sklapa po 3-4 sloga različitog zvučanja sa različitim samoglasnicima. Pomislio bi čovek da nešto pokušava da kaže. Izašao je iz "mamamamamamama" faze, sad je u "tatatatatatatata" fazi. Neki put zaista deluje kao da zove tatu. Čini mi se da mene zove nini ili tako nešto.......
A, da, novo je još što se tako slatko razneži i počne naglas da se smeje kad vidi siku... Čudo jedno!
Išli smo na kontrolu kod pedijatra. Kaže da je super, uopšte se nije iznenadila što hoda, jer je i njen sin sa devet meseci prohodao. Dala nam je nekoliko saveta, između ostalog i da smanjujemo polako podoje. Mi smo odlučili da ignorišemo ovaj savet.
Mika ima 10kg i 200g, i visok je 75cm. Jedva je stao u onu kadicu za merenje beba.
Išli smo i na prvi pregled kod zubarke. Ona je blesava, Mika joj se smejao. Nabiflala napamet sve što treba ispričati roditeljima i rutinski nam prEpisala Fluorogal. Ne vredi ni što sam ja htela lepo da joj ispričam da on još sisa i da pije Rosu. Fluor je prepisaT. .
Taja je bio dobar i napravio drugi raspored nameštaja u trpezariji, da Mika ima gde da se rastrči!
Evo i da se zasladimo, nekoliko fotografija:









(klik za veću fotografiju)

No comments:

Post a Comment

Ostavite komentar: