18.9.06

Gasovod

Prošle nedelje smo otišli nas troje na Trešnju. Niko nije mogao/hteo sa nama, što zbog obaveza, što zbog bolesti i tako...
Kad smo stigli tamo, imali smo šta da vidimo. Kopajući kanal za gasovod sa desne strane puta, došli su do naše kapije i razvalili je da bi iskopali neku veliku rupu. Baš tu su rešili da prokopaju ispod puta. I tako- s jedne strane rupa, s druge gomila zemlje iz iste... Radnici po dvorištu ostavili alat, a na terasi neke stvari. Reći da sam poludela je understatement (ko razume, shvatiće).
Rešili smo da iskuliramo, šetali, pravili roštilj, taja krčio i kosio, ja malo pomagala, grabuljala, koliko je Mika dozvolio spavajući. U celoj gužvi, potpuno sam zaboravila da sam ponela aparat, pa se nismo ni slikali :-(
Mika je bio prilično dobar, valjda mu prija ondašnji vazduh. Dremao je, blenuo, bio mikast kao i obično.
Imamo i nove prve komšije. Prvi put smo se sreli. Stariji bračni par, imaju dva odrasla sina. Provalili su da je bivši komšija imao sistem alarma i ozvučenja po dvorištu! Imao je neke zvučnike u ogradi prema nama. Mi se još pitali koj' mu je! U inat nama je puštao glasno neku muziku, budiboksnama... Mi smo to zvali "rumunski narodnjaci", mada sad znam šta su rumunski narodnjaci, ono je bilo 13 puta gore!

No comments:

Post a Comment

Ostavite komentar: